Youngblood - Blame It On You

Pratas väldigt mycket om detta nya svenska pojkband som skapades för bara någon månadsen.
Själv ger jag dom en stor HISS! När jag först hörde låten kunde jag inte tro att dom var svenskar.
Tills jag kände igen en kille i låten. kan dock inte komma ihåg från vad! Stör mig lite... så om någon vet kan den ju hojta till. ;)

Dom ska tydligen vara med i årets Melodifestival också.
Spännande!



SVAR: Hej! Vad kul att du är med i dagens blogg, håll utkik imorgon efter första inlägget, så får du se ifall det var du som vann ;)



KRAM!

2011-11-30 // 14:43:53

- tack så mycket :) hur många besökare har du dagligen?

2011-11-30 // 17:01:56

allt bra med dig idag ? :)

2011-11-30 // 17:13:11

sv: ja as bra :D sjdå?

missa inte att anmäla dig imorgon till min julklappskalender :D lägger upp den kl 07.00 imorgon:) kramis

2011-11-30 // 18:48:39

Jag driver en alternativ blogg som fokuserar på alternativ musik och klädstil. En av Sveriges största inom området. Jo jag sjunger i ett metalband också. Dessutom har jag knallila hår. Jag lovar att jag bryter av i ditt vanliga bloggklickande! Ägna en sekund, you won't regret.

2011-11-30 // 21:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback