So put your heart's in the air

Igår på kvällen blev det att mamma å jag åkte till Morfar å Britten för att fika lite. Vi satt ute på deras balkong med ljus och filtar och pratade om allt möjligt. Riktigt mysigt!

När jag kom hem sen hoppade jag in i duschen innan Robinson började. Sen gick ja och la mig för att orka upp till modevisningen idag som förövrigt gick bra. Vad jag tyckte iallafall!

Imorgon kör vi igen med fyra visningar
!!



Övar och fixar oss inför visningen ;)


vad skönt :)

jodå det är helt okej med mig också. Vad hittar du på nu då? :)

2011-09-16 // 18:39:16

Vinnaren från veckans blogg är nu ute!

Kolla om det var du, anmäl dig igen & lägg till mig på bloglovin om du vill ha större chans!



http://amandape.blogg.se/2011/september/veckans-blogg-anmal-dig-1.html#comment

2011-09-17 // 10:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback