Tatueringar

Vi pratade om tatueringar idag när vi satt och åt. Berode lite på att vi såg en som hade tatuerat en riktigt gräslig tatuering! (enligt våran åsikt)
Igentligen så tycker jag själv att man måste vara helt 100% på att man verkligen vill ha en. Det är ju som att sätta en stämpel på sig själv som man får ha sen i resten av sitt liv. Själv skulle jag aldrig kunna tatuera in något stort som alltid kommer att vara där. Tänk om man byter stil helt å hållet om några år och tycker den är skitful? Ångest...
haha. OM jag nu skulle tatuera mig skulle det bli en liten fin sak.
Typ som dom på bilden :)!


den tatueringen med fåglarna ska jag göra, älskar den :D

2011-09-02 // 14:48:36

Riktigt snyggt, själv har ja gjort alla mina 9 ganska spontant, o inte är de spec små heller haha

2011-09-02 // 14:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback