Måndag

Heey!

Tänkte ta och uppdatera lite här. Även om jag inte har så mycket å säga....men......
I helgen har jag varit hos Oskar å myst och kollar på melodifestivalen. Hann även bli sjuk under söndagen så nu mår man väl sådär. Känns surt!!

Annars så har jag idag kört lite bil, tagit det lugnt och gjort läxor.


Bor förövrigt i min Onepiece nu när det är så kallt ute!
så hjärta på den!



• Imorgon avslutas tävlingen om 8 Suits of Sweden på blogg så var med och delta här -> http://missbuttercup.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-en-suit-of-sweden.html#comment innan det är försent :)



Allt du behöver göra är att gilla Suit of Sweden på Facebook och skriva i deras logg vilken färg du föredrar och att du är med och tävlar hos http://missbuttercup.blogg.se/ :) Svårare än så är det inte! Är du redan med och tävlar på någon annans blogg? Tävla igen! :)

2012-02-09 // 11:40:28

fin:)

2012-02-09 // 13:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback