Ge mig värme!

Sitter och längtar lite smått till värmen.
Snart åker jag och tjejerna till Ayia Napa!!
Sen åker jag även iväg i början av Juli till Mallorca med familjen!
Vi hyrde en lägenhet i Alcudia. Ser ni hur nära havet den ligger?
Hur underbart som helst!!




svar: Tack så mycket :D



Allt är fint här, själv då? :)

2012-01-19 // 22:41:31
» Ewwe

LÄS MITT INLÄGG OM DOM SOM UTNYTTJAR ANDRAS DÖD OCH MISSBRUK FÖR EGEN VINNING! DOM SOM DÖPER SIN BLOGG TILL VÅLDTAGEN OCH LIKNANDE OCH SEN HANDLAR BLOGGEN OM NÅTT HELT ANNAT OCH DET FINNS INTE ETT SPÅR AV DET DOM PÅSTOD!



DOM HÄR MÅSTE STOPPAS, MAN UTNYTTJAR INTE ANDRAS ÖDEN FÖR EGEN VINNING, LÄS INTE DERAS BLOGGAR! TILLSAMMANS KAN VI STOPPA DET HÄR! Ewwz.blogg.se

2012-01-20 // 15:16:32

åh vad mysigt! :D

2012-01-20 // 19:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback