TÄVLING



Nu annordnar jag en tävling i samarbete med blogg.se (Alla Krossade Hjärtans Dag!)
där ni har chans att vinna ett kit med lite tröstande material för er med krossade hjärtan.

Låter väl bra? :D

Allt ni behöver göra  är att:

* Gilla Alla krossade hjärtans dag på Facebook här!

* Kommentera i detta inlägget att ni är med och ge tips på någon bra låt man kan trösta sig med.

"Komma över ett krossat hjärta”- kitet innehåller:

* Presentkort på glass ("Bästa trösten!")
* Presentkort på en Viking Line-kryssning med partybåten Cinderella ("Här hittar man alltid någon att pussa på.")
* En exklusiv hudkräm från Clarins ("Det är viktigt att ta hand om hyn, oavsett hur ledsen man är.")

Tävlingen avslutas 9/11



» mysan

Hej söt är allt bra med dej? :)

kramar

2011-11-04 // 12:53:27

jag är med!

2011-11-06 // 12:13:28

sv: Tack detsamma! bloglovinbyte kanske?^^



Jag är JÄTTEGÄRNA med :D



* har gillat på facebook

* Hmm.. finns många bra låtar man kan trösta sig med.. men för att nämna några som jag brukar lyssna på: Adele - set fire to the rain, Adela - someone like you, Jessie J, Nobodys perfect



och nu håller jag tummarna för vinst :D

2011-11-06 // 14:07:37

gillar redan och låten jessie j- nobody is perfect :D kram

2011-11-06 // 14:18:29
» Angel

Jag vill vara med :)

Jag blev nyligen lämnad efter ett förhållande på över två år och vi var förlovade och allt, så jag om någon har ett krossat hjärta just nu :(



Jag gillar på facebook.

Vet inte vilken låt man brukar kunna trösta sig med, men några låtar jag brukar lyssna på nu efter detta kaos och jag känner mig extra nere är:

- Without you med David guette ft. Usher

- I miss you med Beyonce

- Engel med Rasmus Seebach

Är några av dom jag anser är tröstande :)



2011-11-06 // 17:38:05
» Angel

ja vet inte, men finns en chans att jag inte skrev vem jag var i kommentaren jag nyss lämnade :P



Om jag skrev min blogg + Namn i kommentaren med låtarna från David guetta, Beyonce och Rasmus Seebach behöver du inte publicera detta :P

Om jag inte gjorde det, så vet du nu att det var jag :) haha

2011-11-06 // 17:40:09

Jag är jätte gärna med :)



1. Gillat på Fb "Camilla Millah Öman"

2. Three little birds



Kram // Millah

[email protected]

2011-11-08 // 14:23:17

Har gillat! https://www.facebook.com/allakrossadehjartansdag?ref=ts&sk=app_211028855634292



Och bästa låten när man fått hjärtat krossat och man ska försöka må bättre tycker jag själv är : "Kan själv - Snöblind"



:)

2011-11-09 // 20:52:25
» ALICE

jag är med och tävlar! En låt som jag gråtit ut till väldigt mycket. alla känslor bara sprudlar ut på en och samma gång, och man mår med ens lite bättre.

jag har gillat på facebook!

http://www.youtube.com/watch?v=njwvIPJlPN0

(adele someone like you)

facebook: http://www.facebook.com/allakrossadehjartansdag?sk=app_211028855634292



även vad man kan göra för att läka ditt krossade hjärta:

Umgås mycket med med dina vänner och ha många, långa myskvällar med tjej-prat och allt vad det innebär.



Lyssna inte på massa sorliga låtar, det får dig bara att tänka på den du saknar.



spendera tid på annat än att sörja, då glömmer du honom/henne fortare!



sitt inte och kolla hans/hennes facebook, kolla inte in dennes nya partner och hata henne, det tar bara på din värdefulla tid, och det är han/hon inte värd!

2011-11-10 // 08:26:00

Hejsan :´)

Vad kul med en tävling! Jag gillar på facebook. En bra tröstlåt är "Allting kommer bli bra tillslut" När jag lyssnar på den låten känns det verkeligen som om allting kommer att bli bra tillslut. ^^ Jag tycker inte man ska lyssna på deppiga låtar för då blir man automatiskt deppig med.



Puss Hej

2011-11-10 // 22:26:16

Är det försent att delta? :/

2011-11-17 // 20:25:12

är det försent för att delta? :/

2011-11-17 // 21:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback