Torsdag

Idag har jag jobbat med UF företaget en stund på morgonen.
Ska bli riktigt intressant å se vad våran produkt kommer att bli!

Sen så gick vi ett gäng till Storms ( balklänningsbutik) för att testa ut lite klänningar till modevisningen.
Eller jag fick inte testa någon för att jag ska ha den som jag sist hade när jag gick modevisning. Suger balle kan jag säga er eftersom jag tycker den är ful... hehe. Hoppas hon inte läser detta. MEN IAF! Sen gick vi och åt på golden thai....eller inte?! För att det var stängt. Besviken tjej nr1 ! Så då gick vi istället till Gotteriet och åt bakadpotatis.
Sen sista lektionen hade jag religion. Så det var väl ungefär min dag hittills.


- visst säg till när du följer mig så följer jag dig.

2011-09-08 // 17:56:47
» Malin

Svar: Jag följer dig på bloglovin nu, så följ mig med om du inte redan gör det :)

2011-09-08 // 18:43:31
» Fanny

sv: jag känner precis samma sak :)

följa varandra på bloglovin'? :)

2011-09-09 // 07:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback