Heeeej!

Kom nyss hem från skolan. Älskar att man slutar vid tolv på måndagar!
På sista lektionen idag hade vi vattengympa i simhallen. Riktigt kul!

Tänkte ta och lägga upp bilder på lite saker jag fick i helgen då Farmor, Farfar, Daniel och Ludvig var här och firade mig. Var även i Linköping och shoppade lite så kan ju visa vad jag köpte då med ;)

En sak jag fick som jag kan visa nu var Mega Lash serum och mascara som ger ögonfransarna näring och gör dom längre! Ska bli kul att testa! :D



Eftersom att jag har bytt blogg så ligger siffran på 120-150 dagliga, men förra hade jag två hundra så det är på väg upp :) kram -M

2012-04-16 // 14:32:15
» Sofie

Jättefin blogg! :)

2012-04-18 // 15:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback