heey!

Kom nyss hem efter ännu en arbetsdag.
Helt slut i kroppen så ska väl bara lägga mig och ta det lugnt en stund nu.

Annars så träffade jag Oskar igår♥
Vi var bland annat och kollade på när Emilia (min kusin) hade dansuppvisning.
Dom var jätte duktiga! Har tyvärr inga bilder att lägga upp. Men ska ta mig i kragen och börja ta lite mer bilder. Både för eran och min skull. Är ju så himla roligt att kolla tillbaka på alla bilder man tagit sen. ;)





Åh så fin blogg du har! Lust med ett bloglovin byte? :D Kram

2012-02-22 // 17:03:05

tjeenaa fin fin blogg!



Har en tävling just nu där man kan vinna en VALFRI victoria secret bikini ;)))



KRAM

2012-02-23 // 16:20:56

Skulle bli jätte glad om du klickade dig in på min blogg och ställde en fråga i min frågestund. Tar endast en minut och självklart ska även du vinna något på det. Genom att skriva en fråga i min frågestund ökar din chans att vinna veckansblogg hos mig. Skulle verkligen bli jätte glad , kram :)

2012-02-23 // 22:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback