Inspiration / förebild

Isabele Adrian och Natacha Peyre är 2 tjejer som inspirerar mig i både still och mål.
Båda har lyckats fantastiskt bra och verkligen följt sina drömmar.
Sen säger jag inte att jag gillar allt som dom gör. Men just att dom vågar göra som dom vill och satsa stort är bra egenskaper! Sen tror jag att jag fastnat för dom just för att jag har ungefär samma drömmar som dom hade/har.
Jag har alltid viljat åka till västkusten i USA och bo där i minst någon månad, göra egna kollektioner, leva och jobba med det man verkligen brinner för. Det skulle vara helt fantastiskt!






Lauren Conrad och Olivia Palermo fick också vara med på några bilder.
Visst har alla riktigt snygg stil? :)


Sv: Tack detsamma! :) Skit fin blogg :)

2012-01-08 // 17:03:35
» Soffi

SV: Tack så mycket! :)

2012-01-09 // 10:56:25

T Ä V L I N G !

Lottar ut 1 valfritt iphoneskal för värde upp till 500kr !

Har du inte iphone ? So what ?! Det finns alltid en kompis som skulle uppskatta om du helt spontant gav den ett nytt snyggt iphoneskal , right ? ;)

Anmä dig nu! - så kanske det blir du som blir vinnaren ! ;)

Direktlänkt till tävlingen ;

http://fanniedanneker.blogg.se/2012/january/utkast-jan-7-2012.html

2012-01-09 // 12:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback