Tävling! Vinn ett armband!



Nu börjar jag ännu en tävling till er söta läsare!
Denna gången har ni chans att vinna detta söta armband från
http://onebyhanna.blogg.se/

Allt ni behöver göra för att vinna detta armband är att antingen:
♥ Lägg upp ett inlägg på din blogg om att du är med å tävlar här och länka
♥ Mejla på din hotmail till minst 5 vänner om tävlingen
♥ Skriv på facebook och länka till tävlingen

När ni har gjort något av dessa punkter kommenterar ni på detta inlägget och skriver vilken punkt ni gjort och en motivering varför ni ska vinna! Det var väl inte så svårt? ;) Så passa på att vara med!


GLÖM INTE BORT
Min andra tävling som fortfarande håller på!
klicka HÄR så kommer ni till den tävlingen där ni kan vinna en valfri navelpiercing!


Jag avstår tävlingarna!



Allt väl?

2012-03-14 // 22:00:14

Jag är gärna med :D Jag har mejlat 5 stycken på min mail.

Jag vill vinna för det är så sjukt snyggt, och man kan passa ihop det med nästan allt för det är en normal färg och det är sjukt sött!! Och jag skulle bli sjukt glad!! om jag vann då.

2012-03-14 // 22:58:11
» DomiW

Sv. Hej! Skulle gärna vatt med men min hotmail funkar nte för tillfället och kan ta tid innan problemet är löst.. Så tyvärr :(

2012-03-15 // 09:26:40

* Lagt upp ett inlägg:

http://roxipenaa.blogg.se/2012/march/tavling-hos-amanda.html#comment

* Mejlat 8 st på min mail! :D



Motivering;

Vill vinna detta asnygga och söta armbandet för den skulle sitta perfekt till mina outfits! :D

2012-03-16 // 00:22:21

jag är med och har länkat på min blogg här är inlägget: http://www.nattstad.se/jenneliee?id=2770739



jag skulle vilja vinna för att jag nästan aldrig använder armbannd och om jag vann det där skulle jag verkligen använda det! :)

2012-03-17 // 13:01:56
» Linda

jag är med och har skrivit om tävlingen:

http://lindalinnros.myshowroom.se/jag-ar-med-tavlar-hos-16/

2012-03-17 // 15:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback