UF-mässan

Hinner inte skriva så mycket eftersom jag snart måste iväg.
Men ville bara uppdatera och berätta att mässan gick kanonbra igår!
Så idag kör vi igen!



Hej vill du få presentkort till olika klädbutiker helt gratis och gillar att medverka i olika tävlingar o vinna jätte fina priser? Bli då medlem på denna super bra sida: http://www.gratisklader.se/?r=196700

2012-03-24 // 21:38:54

Hej!

Jag hittade din blogg på bloggtrafik, så jag vill passa på att tipsa om en helt ny trafikbytessajt. Om man registrerar sig via länken (ibland kan man behöva klistra in den i ett nytt fönster) har man chans att få livstids gratis platina-medlemsskap (ungefär som VIP, de 100 första får det).

http://www.merbesokare.com/signup.php?2052

Hoppas du får en skön söndag! :)

2012-03-25 // 11:56:46

Hej! hoppas du får en bra start på veckan :)

vad kul med UF företag, går du handelsprogram eller? jag ska jobba med det när jag börjar trean efter sommaren nämligen!:)

2012-03-26 // 10:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback